връщане и замяна

ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА И ПРЕДЯВЯВАНЕ НА РЕКЛАМАЦИЯ

Според ЗЗП след получаване на поръчката имате право да върнете закупените стоки, ОСВЕН (Чл. 57 от ЗЗП) ако те НЕ са ПЕРСОНАЛИЗИРАНИ ПРОДУКТИ (изработени по поръчка) в срок от 14 календарни дни при спазване на условията, изброени по-долу.
Продуктите, които Ucreate.bg предлага на своите клиенти, в по-голямата си част са стоки, изработени по поръчка или явно персонализирани. Те могат да бъдат върнати, само ако не са изработени по дадените от клиента критерии. При потвърждение на поръчка, клиентът дава конкретни изисквания / снимка, лого, картинка, тапет, колаж, текст и т.н./ за изработка на персонализиран за него продукт, който не може в последствие да бъде предложен на друг потребител, поради тази причина стоката не може да бъде върната и/или заменена.

Замяна или връщане може да бъде извършена единствено на продукти, които не са персонализирани (изготвени по поръчка на клиент; описани в по-горе), само и единствено при спазени следните условия:

  • Уведомяване на  Търговеца за желанието си да се откаже от поръчката посредством email, изпратен на info@ucreate.bg, или чрез телефонно обаждане на номер 0876672006, заявление или друго писмено съобщение, от което по недвусмислен начин става ясно, че Потребителят желае да се откаже от поръчката.
  • Продуктът да не е бил употребяван ;
  • Целостта на оригиналната опаковка да не бъде нарушена и да бъде върната заедно със стоката, както и всички придружаващи я аксесоари, ако има такива;
  • Да бъдат запазени и изпратени обратно всички документи, придружаващи стоката при получаване (в това число и касовата бележка, която ви се издава от Еконт при приемане на  пратка; налична гаранционната карта към продукт).
    При липса на някое от изброените правото на рекламация или желание за връщане няма да бъде зачетено!
  • Целостта на етикета/баркода да не е нарушена.
  • Върнатата пратка трябва да бъде изпратена с опцията “преглед”, за да се уверим, че са спазени всички от посочените изисквания за връщане. В противен случай пратката ще бъде отказана.
  • Запазили сте касовата бележка, която Ви е издадена от Еконт при приемане на Вашата пратка и гаранционната карта, която ще откриете в пратката си.
    При липсване на едно от двете правото на рекламация или желание за връщане няма да бъде зачетено!

Изброените условия за връщане на стока и/ или предявяване на рекламация важат само в случаите, когато продуктът е бил изпратен и доставен от  интернет магазина Ucreate.bg към клиента.

Транспортните разходи за замяна, рекламация и / или връщане на пратка са за сметка на клиента, изключение правят случаите, в който вина за доставяне на неправилен артикул има търговецът.

Сумите по одобрени рекламации се изпращат по банков път след предоставяне на IBAN на клиента.