доставка на кейсове за телефони

Колко ще ми струва доставката на кейсове за телефони, попсокети и всички останали продукти?

Ucreate.bg доставя стоките, поръчани от вас с куриерска фирма Еконт Експрес или Спиди.
В полета „Бележки“ при финализирането на вашите поръчки запишете предпочитания от Вас офис или личен адрес за доставка.

Поръчките могат да бъдат изпратени до офис на куриерска фирма или на посочен от вас адрес.
– Цена на доставка до офис на Спиди – фиксирана 6.90 лв.
– Цена на доставка до офис на Еконт – 8.50 лв..
Доставката е безплатна за поръчки на стойност на и над 80 лв. и се извършва от куриерска фирма Спиди!

Как да разбера, че пратката е пристигнала?


След направена от вас поръчка наш оператор ще се свърже с вас, за да потвърдите заявката и ще ви уведоми кога да очаквате пратката.
Спедиторската фирма Еконт ще ви уведомява с email (ако сте регистрирани в системата на Еконт Експрес)  или СМС ако изрично сте пожелали това при поръчката. Или телефонно обаждане за получаването на поръчаните от вас продукт/и (ако сте посочили личен адрес за доставка).

Ако сте избрали Спиди за доставка ще получите СМС с указания кога ще Ви бъде доставена пратката до адрес или когато е пристигнала в офиса.

Как се заплаща?

Заплащането на получената стока се извършва чрез услугата „наложен платеж“, в момента на получаване на поръчката от куриера или „с карта“ при избор на куриерска фирма Еконт.

Какъв е срока за доставка?

Поръчки, направени до 14.00ч. (през работен ден от седмицата) се обработват в същия ден, като срока за доставка е до 2 работни дни.
Поръчки направени след 14.00ч. (през работен ден от седмицата) се обработват на следващия ден, като срока за доставка е да 2 работни дни.
Всички поръчки, направени през събота и/или неделя, вкл. официални празници се обработват  в понеделник или през първия работен ден.
Доставки не се извършват в неделя и на официални празници.
* Продукти, изготвени по критерии на клиент се изпращат след одобрение от тяхна страна, което може да удължи срока за доставка.

Как да разбера, че поръчката ми е приета?

След направена от вас поръчка наш оператор ще се свърже с вас, за да потвърдите заявката и да уточните детайлите. В случай,че не успеем да се свържем с клиент, поръчките НЕ се изпращат.

Допълнителна информация за доставката ще намерите в нашите Общи условия